[cstex] úsečka v plain TeX alebo LaTeX

Palinux - P.Kučerák. palinux at orangemail.sk
Fri Mar 11 19:39:34 CET 2016

Dobrý deň.

Prosím vás, viete mi poradiť, ako by sa dalo, najlepšie pomocou plain TeX,
prípadne v LaTeX, urobiť označenie úsečky, napr.
  \usecka{AB},
aby sa dosiahlo niečo podobné, ako v obrázku.

T.j. na vodorovnej čiarke nad písmenami AB sú malé zvislé čiarky na koncoch.
Myslel som, že niečo také v TeXu bude, ale nenašiel som.
Našiel som primitív \overline, makro \overrightarrow a podobne.

Možno by sa mi to podarilo urobiť, ale veľmi dávno som nerobil
s makrami v TeXu, takže by mi to trvalo dlho a dúfam,
že niečo podobné už je hotové. Prosím o pomoc a ďakujem.
Prajem všetko dobré.

Pavol Kučerák