[cstex] Fonty

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Mar 1 12:25:05 CET 2016

Mám tušení, že kráčíte slepou cestou.

Používáte-li pdfTeX (tj. třeba csplain nebo pdfcsplain), pak můžete
nakrásně instalovat OTF fonty kam chcete, ale bude Vám to úplně k ničemu.
Ve svém předchozím příspěvku jsem popsal, jaké PFB fonty potřebujete a
navíc zdůraznil, že je *musíte mít*, protože jsou v každé TeXové
distribuci. Kde je Váš problém, nevím, ale instalováním OTF fontů jej
nevyřešíte.

Kde je Váš problém se dozvíme, až bude jasné, jak Vám staré dokumenty
přestaly fungovat, co je logách příslušných programů, jak vypadá minimální
dokument demostrující problém. I v případě toho minimálního dokumentu jsem
se Vám snažil pomoci tím, že jsem jej uvedl v předchozím příspěvku. A s
OFS to nemá nic společného.

Zdravím

Petr Olšák