[cstex] Fonty

Anton Surda anton.surda at gmail.com
Tue Mar 1 12:10:01 CET 2016

Dobry den,

chcel by som este vyuzit vasu ochotu.

Vasa rada mi velmi pomohla.

texgyretermes-bold.otf a dalsie som krasne nainstaloval. (klikol som na OTF
subor; URW nie lebo tam nebol .otf  file)

V Yape vsetko perfektne vidim, len dvips do PS suboru dosadi
%%DocumentFonts: Times-Roman

Co Adobe Distiller nepozna. (ostatne texovske fonty vidi)

Netreba predsa len nieco prepisat v OFS.

Skusim este Stormove fonty. S tymi myslim p. Olsak automaticky pocital.
Radsej podporim

Prepacte za trochu prihluple otazky, lebo poslednych 10 rokov som fungoval
v blazenej nevedomosti. Vsetko bezalo. Spiminane fonty som mal v pocitaci,
language 4 v csplain, mohol som pouzivat fantasticky DOS editor od p.
Bittoa a naraz sokujuce prebudenie do reality Windowsu 7.
Vsetko bez nejakej zvlasnej namahy.Ak sa mi teraz naistaluje Windows 10,
ktory mi nestale vnucuju asi uplne skoncim.