[cstex] miktex, vadny csplain

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Jan 29 09:43:11 CET 2016

Dobrý den,

složitost v TeXu vzniká, když se do něj zapojí nějaká infrastruktura. Pak
nestačí nakopírovat soubory někam do nějakého adresáře, ale je třeba udělat
ještě něco navíc, například obnovit souborovou databázi. MiKTeX má na to
tlačítko v menu, jmenuje se "Refresh FNDB". Když jenom nahradíte existující
soubor novou verzí, nemělo by to být nutné, ale nic tím nezkazíte. Pro
generování formátů mají distribuce své konfigurační soubory a své nástroje,
které jsou závislé na distribuci. MiKTeX má tedy skoro jistě jiné
konfigurační soubory než TeX Live. Protože jste jenom vyměnil soubory, lze
předpokládat, že konfigurace pro csplain už tam někdy byla a fungovala. Na
generování formátů má MiKTeX také tlačítko, pravděpodobně se jmenuje
Refresh, ale protože nepoužívám Windows a už dlouho jsem žádnému
MiKTeXistovi neradil, jméno toho tlačítka jsem zapomněl, ale v manuálu
MiKTeXu je to napsáno. Cesta přímo z příkazového řádku bez použití
infrastruktury distribuce je sice možná, ale obtížná i pro zkušené
uživatele.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz