[cstex] miktex, vadny csplain

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Jan 29 06:42:14 CET 2016

Dobry den,

pochopitene, ze csplain.ini je v poradku. V nem ani nikdy chyba nebyla.
Neznamena to, ze kdyz jsem udelal jednou chybu, ze me nyni budete
pravidelne podezirat, ze tam jsou chyby dalsi.

Zrejme csplain.ini nespravne pouzivate. Vzhledem k tomu, ze neni jasne,
jakym zpusobem ho chcete pouzit (jak vypada prikazovy radek, kompletni
log), tezko Vam mohu pomoci.

Bohuzel, TeX je prilis komplikovany a pro bezne uzivatele byva lepsi
pockat si na opravenou verzi primo v distribuci, nez se v tom vrtat a
poustet se do vlastnich experimentu pri generovani formatu. Navic, nevim,
co to znamena, ze neni mozne menit v MikTeXu puvodni format. Nedelejte
format novy, pouze pregenerujte ten puvodni se stejnym jmenem a stejnymi
parametry. Jak se to dela, pochopitelne nevim, protoze MikTeX nepouzivam.

Zdravim

Petr Olsak