[cstex] Sazba angličtiny a ruštiny

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jan 6 10:13:09 CET 2016

Azbuka určitě není v kódování T1. Kdysi jsem takovou kombinaci jazyků a
kódování v osmibitovém LaTeXu dělal, protože jiná možnost nebyla, ale teď
už bych do toho nešel a už vůbec ne s balíčkem inputenc, který zaplevelí
kód spoustou aktivních znaků. Navíc babel, pokud vím, neumí pži změně
jazyka změnit automaticky kódování a font, zatímco polyglossia to umí a
ještě navíc zkontroluje, že je základní font pro příslušný jazyk zvolen
správně.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz