[cstex] Reprodukovatelnost výsledků

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Feb 7 11:14:37 CET 2016

Dobrý den,

ještě jsem zapomněl na vlastní spustitelné programy, které jsou statisky
linkovány s většinou knihoven a na jejich verzi také často závisí výsledek
sazby v Xe(La)TeXu a Lua(La)TeXu. Já mám ve svém počítači nainstalovány
všechny verze TeX Live od roku 2007 a mohu je snadno přepínat.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz