[cstex] Instalacia Miktexu, deleni slov

Anton Surda anton.surda at gmail.com
Wed Feb 3 12:23:52 CET 2016

Dobry den,

posielam priklad. V tomto, ktory dopadol najhorsie, som chcel prepnut na
UKenglish, co sa ale podla logu vibec neudialo. Ale aj language 0 zalamuje
inac ako predtym.
UKEnglish mam v instalacii zaskrtnute (v Languages)

V starom Miktexu bolo vsetko zalomene prefektne. Tu to zacalo tym, ze
nerozdelilo excelent v 5. riadku. \showhyphens{excelent} nic nevypisal.

Pripajam  .tex, .pdf. a .log.

Sobor km.text je obrovsky, ale stale rovnaky. Je v nom prikaz \ehyph.

Prosim, podivajte sa na to.

Dakuje

AS