[cstex] Řešení potíží se zlomem v odstavcích

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Wed Sep 2 10:09:58 CEST 2015

Dobrý den.

Dočetl jsem se to v dokumentaci k balíčku microtype. Ve standradním
stromu TeXLive je to soubor
\texlive\2015\texmf-dist\doc\latex\microtype\microtype.pdf.
Na str. 7 je tabulka, která uvádí přehled, která mikrotypografická
rozšíření jsou v TeXových strojích pdfTeX, luaTeX a xeTeX k dispozici.

Zdraví
     Jaromír Kuben