[cstex] Řešení potíží se zlomem v odstavcích

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Wed Sep 2 09:29:48 CEST 2015

Dobrý den,

> Pokud používáte pdfTeX, ten umí mikrotypografická rozšíření. Ta obvykle
> LuaTeX umí těch rozšíření o něco míň, xeTeX ještě míň. Ale i to by asi

když tak mně opravte, kdo používáte LuaTeX, ale nevím o tom, že by
LuaTeX neuměl nějaké mikrotypografické rozšíření (hz nebo visící znaky),
které umí pdfTeX. LuaTeX vznikl klonem pdfTeXu v době, kdy již tato
rozšíření uměl (a od které se již téměř nevyvíjí). Naopak je možné, že
umí něco navíc (minimálně tyto algoritmy aplikovat na OTF fonty).

Vítek Zýka