[cstex] Řešení potíží se zlomem v odstavcích

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Sep 1 22:04:08 CEST 2015

Doporučuji tento článek

Philip Taylor: Pragmatický prístup k odstavcom

K nalezení zde: http://bulletin.cstug.cz/bul943.shtml

Používám to při své práci. Jako maximální přípustná hodnota \tolerance mi
podle mého citu připadá 2500, \emergency nastavuji na 1em, pokud nezabere
\tolerance. Užitečnější je kontrola, kde TeX dělí slova. Často nějaké
povolené dělení neumí najít a \- udělá často lepší službu než další
parametry.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz