[cstex] příručka GIMP v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Oct 16 10:45:59 CEST 2015

Omlouvám se, byl jsem nepozorný a nedočetl jsem seznam fontů až do konce.
Kromě CM je tam skutečně Nimbus jako náhraza za Times. V tom případě bych
doporučil vyhodit \usepackage{times} a použít \usepackage{tgtermes}.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz