[cstex] příručka GIMP v LaTeXu

RNDr. Radomír Strnad strnad at gymspk.cz
Wed Oct 14 19:43:41 CEST 2015

Dobrý den,
před dvěma roky jsem pro výuku grafiky v GIMPu na G Šumperk chtěl
vytvořit text, který by vycházel z dokumentace na www.gimp.org.
Začal jsem s překladem, pomohla mi na rootu vystavená příručka k verzi
2.2. Při volbě editoru jsem zvolil LaTeX.
Netušil jsem, jaký je rozsah dokumentace, protože kdybych věděl, že
výsledek bude mít 711 stran, tak bych do toho asi nešel. Nyní přenáším
překlad do souborů .po a kontroluji zpětně chyby.
Jsem domluven s panem Krčmářem, že výsledek vystaví v knihovně na
www.root.cz.
Poslední verzi jsem umístil do úschovny, odkaz je
www.uschovna.cz/zasilka/GKH98IP856LMI5GH-U8V
<http://www.uschovna.cz/zasilka/GKH98IP856LMI5GH-U8V> .
Prosím o shovívavost při hodnocení, ale budu rád za každou radu.
R. Strnad