[cstex] powerdot a cstex

Jan Holub Jan.Holub at fit.cvut.cz
Wed Oct 14 15:48:23 CEST 2015

Dobrý den,
po letech používání stylu Prosper na slajdy jsem přešel na jeho nástupce
Powerdot. Narazil jsem na následující problém, se kterým si nevím rady
(a ani kolegové).

Když zkomipluji slajdy pomocí cslatex (viz přiložený kód), pak první
kompilace proběhne v pořádku, v další mi zahlásí následující chybové
hlášení.

/usr/share/texmf-dist/tex/generic/oberdiek/gettitlestring.sty)) (./ccc.bm)
(./ccc.bm) (./ccc.toc)
! Undefined control sequence.
\czech ->\czech PD1

l.8 \begin{document}

?

Pokud použiji babelizovaný latex, tak sice kompilace proběhne, ale mám
fonty s ošklivě umístěnými diakritickými znaménky a problém s příkazem
\cline{2-5}. Ten dokáži nouzově odstranit pomocí \expandafter. Problém s
fontem je ale horší.

Mám nadále používat babelizovaný latex nebo cslatex?

Poradíte mi prosím, jak vyřešit problém(y) ve zvoleném řešení?

Předem děkuji za rady.
Jan Holub

\documentclass[style=jefka,mode=present,paper=screen,orient=landscape]{powerdot}

\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage{czech}
\usepackage[czech]{babel}

\begin{document}