[cstex] Zprovoznění balíčku encxvlna v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun May 3 20:21:27 CEST 2015

Dobrý večer,

záleží na tom, jakou máte distribuci TeXu. Pokud používáte TeX Live, pak to
řeší tyto dva řádky (+ komentář):

# latex with enctex
latex pdftex language.dat -enc -translate-file=cp227.tcx *latex.ini
pdflatex pdftex language.dat -enc -translate-file=cp227.tcx *pdflatex.ini

Ve verzi <= 2014 patří do souboru texmf-local/web2c/fmtutil-local.cnf,
počínaje verzí 2015 (zatím se testuje) do souboru
texmf-local/web2c/fmtutil.cnf

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz