[cstex] Zprovoznění balíčku encxvlna v LaTeXu

tomashnyk at gmail.com tomashnyk at gmail.com
Sun May 3 17:42:32 CEST 2015

Zdravím,
jaký je doporučený postup při zprovoznění balíčku encxvlna? Popravdě řečeno vždy, když si upgraduji systém, se mi to rozbije a postup, který fungoval na minulé verzi nefunguje. Dokumentaci jsem konzultoval, ale moc moudrý z ní nejsem.

Pochopil jsem, že do určitých (1) konfiguračních souborů doplnit pár (2) řádek určitého znění a pak musím spustit jejich inicializaci nějakým (3) příkazem.

Cca ve stylu vložit řádky

latex pdftex language.dat -enc -translate-file=cp227.tcx *latex.ini
pdflatex pdftex language.dat -enc -translate-file=cp227.tcx *pdflatex.ini

do /etc/texmf/fmt.d/10texlive-latex-base.cnf

a pak spustit fmtutil --all.

To mi alespoň fungovalo před rokem, teď napoprvé ne, ale když jsem texlive reinstaloval, tak to najednou začalo fungovat. Dočetl jsem se, že bych měl editovat fmtutil-local.cnf, ale takový soubor na svém systému nemám. Jsem na Ubuntu 15.04, texlive je ve verzi 2014.20141024-2ubuntu1 a mám nainstalovaný balíky texlive-generic-extra texlive-lang-czechslovak a texlive se závislostmi.

Je tohle správný postup, nebo se to má dělat nějak jinak? Existuje nějaká dokumentace, kde by to bylo srozumitelně popsáno? Popravdě řečeno jsem nic nenašel.

S pozdravem,
Tomáš Hnyk