[cstex] Výstup do ePub

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 23 14:14:12 CET 2015

Děkuji, tohle jsou velmi užitečné informace. Když jsem se učil s tex4ht
zacházet, byla dokumentace hodně stručná (od té doby jsem ji nečetl) a
nebylo snadné to rozhýbat, takže jsem nakonec také spoustu věcí řešil
dodatečně sedem. Určitě se na Vaše příklady podívám, ale až skončí grantové
šílenství. Co mohu nabídnout (kdyby to někdo chtěl) je font obfuscation.
Chtěl jsem si vyzkoušet, že specifikaci rozumím, takže jsem si udělal
konverzní program. A protože je to XOR, funguje obousměrně. Otestoval jsem
ho na příkladech dodávaných v dokumentaci formátu ePUB.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz