[cstex] Výstup do ePub

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sat Mar 21 14:37:41 CET 2015

Epub mi pripada jako varianta html, takze bych sel prest html
(tex4ht). Pokud by to epub bylo plne maitky, tak bych to videl na
vystup v PDF a s tim uz nic nedelat.

Neco se resilo v rijnu 2014 na google+ CSTUGu, snad zafunguje odkaz co
sem vlozim: https://plus.google.com/u/0/communities/116462886943690403334

S pozdravem

R. Marik