[cstex] Výstup do ePub

Mirek Zajdák (Alkor) mirekkluci at gmail.com
Sat Mar 21 14:29:31 CET 2015

Hezký den všem,

prosím, můžete mi doporučit nejvhodnější postup jak ze zdrojovém .tex souboru vytvořím výstup ve formátu ePub? Nejraději bych využil zdroják pro pdflatex beze změny (tzn. mít tentýž soubor pro pdf i pro epub). V různých fórech jsem našel různá doporučení na převody pdf->epub, ale vždy s diskusí, že něco nefunguje správně a vždy to záleží na zdroji, ze kterého bylo vytvořeno už to původní pdf.
Používám Fedoru, v distribuci jsem našel balíček texlive-ebook, což je styl. V dokumentaci (asi 15 řádků) je dále napsáno, že mám do dokumnetu přidat příkaz \ebook, ale co s tím dál, to už se nedočtu.

Děkuji