[cstex] OT: Problém konverze PDF do EPS

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Mar 13 10:47:54 CET 2015

Dobrý den.
Omlouvám se za off topic, nicméně bych potřeboval poradit.
Obrázky, které udělám v inscape, tak jsem schopen snadno převést do EPS
formátu, abych je mohl vložit do Wordu (sorry :-) ...)
Konverze funguje a EPS obrázky jdou bez problémů vložit do Wordu.

Pokud do inscape vložím PDFko, které vyrobím pomocí TeXu (pgfplots) a
následně z inscape převedu do EPS, tak vše proběhne taky v pohodě.

Vzhledem k tomu, že mám spoustu PDF obrázků, které potřebuju dostat do
Wordu, tak jsem chtěl vše zautomatizovat a TeXem vygenerovaná PDFka
zkonvertovat dávkou pomocí PDFTOPS. Volba -EPS sice vyrobí eps obrázek,
který v Ghostview prohlédnu (a vypadá OK), ale nejde toto eps načíst do
Wordu (word jej odmítne zobrazit -error Tento obrázek nelze zobrazit).

Zkoušel jsem i kombinace PDFTOPS a PS2EPS, ale nikdy výsledné EPS nelze
zobrazit.
Chtěl jsem vyzkoušet i konverzi EPS2EPS ale nejsem schopen dohledat
options, které je potřeba zadat, aby výsledný obrázek šel zobrazit ve Wordu.

Nemáte, prosím, někdo nějaké zkušenosti, jak tento problém řešit?
Tj jak z PDF udělat EPS, který je schopen zobrazit Word.

Díky za případné tipy či rady.
Zdraví Jaroslav Hajtmar