[cstex] Encxvlna a tabular

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Jun 27 12:11:29 CEST 2015

Dobrý den,

máte pravdu. Problém je v tom, že encxvlna za A přidá nezlomitelnou
mezeru. Není mi zcela jasné, proč se A posune na opačnou stranu, než
bych čekal, díval jsem se na makra a žádnou nadbytečnou mezeru v nich
nevidím. Je několik možností, jak si pomoci:

1. Lokálně pro tabulku vypnout vlnkování, tj. ve Vašem případě mezi
\begin{varwidth} a \begin{tabular} vložit \mubytein=0. Tím ovšem
vypnete i překódování encTeXem, ale to v dokumentu stejně nepoužíváte

2. Přesvědčit vlnu, že nevkládáte předložku čo spojku vyžadující
nezlomitelnou mezeru. Toho lze dosáhnout jedním z následujících
způsobů:
a) vložením so zložených závorek, tedy {A}
b) vložením prázdné skupiny, tedy A{}
c) zrušením mezer, tedy jedním ze zápisů &A&, &A &, & A&

U nadpisu je to jiný problém, protože se \afterassignment dostane do
míst, kde být nesmí. Stává se to i v mých souborech, naštěstí e často.
Pomůže, když do takového nadpisu ručně vložím ~.

S pozdravem
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
http://icebearsoft.euweb.cz