[cstex] Makra pro práci s textovými řetězci ("připojování" textu)

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Jun 30 04:59:05 CEST 2015

Dobrý den.

Hledám nějaké TeXové řešení "zřetězování" maker. Jde mi o to, že
potřebuji v nějakém cyklu provádět test a v případě vyhovujícího
výsledku potřebuji připojit nějaký text k obsahu stávajícího makra. Něco
jako tohle:

\def\jointocontent{} % inicializace
\jointocontent{AAA} % vrátí AAA
\jointocontent{BBB} % vrátí AAABBB
\jointocontent{CCC} % vrátí AAABBBCCC

Pokoušel jsem se najít nějaké řešení. Něco šlo najít pod hesly jako
concatenate atd... Něco jsem našel ale nic z toho nesplňovalo moje
představy. Jde to vůbec v principu nějak rozumně udělat? Opět avizuji
svůj osobní problém s vícenásobnou expanzí atd... :-)

Upozorňuji na to, že pomocí Lua jde snadno udělat něco v tomto duchu:

\savetomybuffer{} % inicializace
\addtomybuffer{AAAA} % připojení AAA
\addtomybuffer{BBB}
\addtomybuffer{CCC}

\getcontentofmybuffer % vrátí AAABBBCCC,

ale jde mi spíš o principiální řešení přímo na úrovni TeXu.

Nepotkali jste se s něčím podobným?
Díky a jsem s pozdravem pěkného nadcházejícího dne.
Jarda Hajtmar