[cstex] Pozvánka na přednášku CSTUGu: M. Hoftich: tex4ebook

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Dec 13 14:32:59 CET 2015

Děkjuji. Na otázku o woff jsem odpovídal, že na to existuje volný
program. Ve svém projektu, kde takové fonty generuju, jsem našel
any2woff.pe, což je skript pro fontforge. Má těchto několik řádků:

#!/usr/bin/env fontforge
i=1
while ( i<$argc )
  Open($argv[i])
  Generate($argv[i]:r + ".woff")
  i = i+1
endloop

Zdroj si nepamatuju, ale našel mi ho Google.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz