[cstex] Pozvánka na přednášku CSTUGu: M. Hoftich: tex4ebook

Michal Hoftich michal.h21 at gmail.com
Sun Dec 13 14:02:40 CET 2015

Dobrý den,

slidy z mojí přednášky, zdrojové kódy k ukázkám a některé užitečné
odkazy jsem shromáždil v repozitáři na Githubu [1].

V diskusi zazněl dotaz pana Sojky, zda existují matematické fonty
použitelné v e-boocích. Dnes jsem si vzpomněl na projekt Fréderica
Wanga, Mathematics in Ebooks, kde shromáždil několik ukázek ebooků s
matematickými fonty [2]. V zip souboru se zdrojovými kódy jsou i fonty
ve formátu WOFF. Zde je příklad vytvořený za pomoci tex4ebook s písmem
Latin Modern [3].

Dále bych chtěl upozornit na pomocné balíčky pro tex4ht [4], některé z
nich byly použity v prezentaci.

S pozdravem
Michal Hoftich

[1] https://github.com/michal-h21/tex4ebook-prezentace