[cstex] \language v csplain

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Tue Aug 25 15:38:21 CEST 2015

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Přečetl jsem si mezi tím informace v sekci Recent
changes na stránce https://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex-e.html a došlo
mi, jak asi problém vznikl. Pokud jde o tu důvěru, jsem si vědom rozdílu
mezi bugem a úmyslnou změnou rozhraní — sám jsem za svoji kariéru pár
bugů myslím vyrobil — a jsem velmi rád, že šlo jen o bug.

To řešení s \language = 0 je nepřijatelné, nechci si pamatovat ani psát
do kódu žádné konstanty, dokonce ani tak „základní“, jako nula pro
americkou angličtinu — nejsem americký patriot —, avšak chápu-li to
dobře, mělo by pomoci přidat do mých obecných maker něco jako:

    \ifx\USenglish\undefined\let\USenglish\enPatt\fi

To by pak mělo fungovat správně i s příští, opravenou verzí.

Děkuji a zdravím,
Marcel Svitalský