[cstex] \language v csplain

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Aug 24 17:05:06 CEST 2015

Dobrý den,

to, co píšete, se dá považovat za report chyby. Došlo k ní v listopadu
2013, když mi nedošlo, že při úpravě názvů pro vzory dělení dle ISO
939-1 (zejména opravy cz -> cs) jsem zlikvidoval původní řídicí sekvenci
\USenglish a nahradil ji logicky více vyhovujcí sekvecí \enPatt. Měl jsem
do sekce souboru hyphen.lan označenou jako "for backward compatibility"
(která je už nyní bohužel dost dlouhá) přidat ještě příkaz
\chardef\USenglish=0, ale zapomněl jsem na to.

Tento omyl napravím v příští verzi, ale obávám se, že Vaše důvěra ve
stabilitu csplainu se tím nevrátí.

K otázce, jak bych něco tak prostého, jako je \language=\USenglish
řešil já, odpovídám: \language=0.

Zdravím

Petr Olšák