[cstex] Použití \inspic z makra OPmac v XeTeXu

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Fri Sep 19 13:54:32 CEST 2014

Po neděli se pustím do aktualizace na verzi 2014...

Prozatím jsem nahrál obě verze opmac do složky, ve které pracuji a už to
chodí. Problém byl v tom, že jsem právě v ní měl tu starou verzi, takže se
přednostně načítala ona stará (květen 2013) a na novou verzi to nebralo
zřetel. Takže tolik na vysvětlenou. Problém byl tady. Děkuji za rady...

Řehoř J. Žáček.

Řehoř J. Žáček
U Bažantnice 556
399 01 Milevsko