[cstex] Použití \inspic z makra OPmac v XeTeXu

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Fri Sep 19 13:24:45 CEST 2014

No, to jsem právě udělal a nefunguje to, stáhl jsem si z Vašich stránek obě
makra, umístil do příslušné složky a dal v TeXLive Manageru aktualizovat
databázi jmen souborů... Znovu zkusil překompilovat dokument a opět OPmac
WARNING, že \inspic podporuje jen výstup do pdf...

Takže jsem se pustil do aktualizace celého TeXLive, přičemž jsem dal
"aktualizovat nainstalované" balíky. Ale bohužel aktualizace neproběhne s
hláškou: "Načtení vzdálené databáze selhalo. Chybová zpráva: The TeXLive
versions supported by the repository
http://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/systems/texlive/tlnet (2012--2014) do not
include the version of the local installation (2013)." Pak se zhroutí
program perl.exe.

Takže co mám dělat? Odinstalovat celé TeXLive 2013 a stáhnout TeXLive 2014
a znovu prodělat dlouhou instalaci TeXLive?

Díky za rady, Řehoř.