[cstex] Použití makra OPmac v XeTeXu

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Sep 19 13:21:13 CEST 2014

On Fri, 19 Sep 2014, Zdenek Wagner wrote:

> Posíláte informace o aktualizacích tvůrcům TeX Live? Alespoň v
> případě, kdy je aktualizovaný balíček na CTAN, do TeX Live se nová
> verze (vzhledem k časovým ztrátám zrcadlení a nutnosti nutné ruční
> práce při přesunu balíčku) dostává během 3 dnů až týdne.

Neposílám informace o aktualizaci, neb mám s nimi jinou domluvu. Těch
informací by bylo spousta, skoro každý měsíc něco, viz konec souboru
opmac.tex za příkazem \endinput.

Proces aktualizací si dovolím popsat.

* Nejaktuálnější je OPmac na www stránkách http://petr.olsak.net/opmac.html
   Odtud si jej ale do CTANu automaticky nikdo nekopíruje.
* Jednou za cca tři měsíce aktualizuji csplain.tar.gz na své www stránce k
   CSplainu a do tohoto balíčku zařadím nejnovější verzi OPmac. Odtud je
   automaticky balíček csplain.tar.gz následující noc překopírován na CTAN.
* Z CTANu je automaticky následující noc balíček csplain aktualizován v
   TeXlive.
* Následující den tedy uživatelé TeXlive mohou pomocí tlmgr aktualizovat
   svůj systém a mají tam nejnovější balíček csplain. To vše tedy běží bez
   manuálního zásahu správců CTAN nebo TeXlive.
* Jednou za rok (zhruba v květnu) dělají správci TeXlive větší upgrade
   (s mnoha manuálními zásahy a testováním), při kterém vymění číslo roku.
   Po tomto upgrade si takovou verzi přebírají linuxové distribuce.

Zdravím

Petr Olšák