[cstex] Použití makra OPmac v XeTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Sep 19 13:01:21 CEST 2014

Dne 19. září 2014 12:54 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Dobrý den,
>
> nemáte-li opmac-xetex, pak z toho plyne, že máte verzi OPmac starší než
> Sep.2013. Doporučuji používat pokud možno nejnovější verzi, protože průběžně
> do OPmac zařazuji opravy drobných chyb ná základě reportu uživatelů a ve
> výjimečných případech zařazuji nové funkce.

Posíláte informace o aktualizacích tvůrcům TeX Live? Alespoň v
případě, kdy je aktualizovaný balíček na CTAN, do TeX Live se nová
verze (vzhledem k časovým ztrátám zrcadlení a nutnosti nutné ruční
práce při přesunu balíčku) dostává během 3 dnů až týdne.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/