[cstex] plaincad - shanka po souboru...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Nov 26 08:42:08 CET 2014

Dobrý den.
Díky za odpověď. Googlovat jsem pochopitelně zkoušel, ale soubor mi to
nenabídlo (tedy alespoň při zběžné prohlídce nalezených odkazů).
Koneckonců ani dnes, po vaší odpovědi jsem jej nenašel. BTW: Je možné,
že vrací strejda google věci selektivně!?
Každopádně jsem nakonec ten soubor objevil na archivním CD, na které
jsem si ráno, když jsem otevřel oči, vzpomenul :-)...
Osobně ho nepotřebuji k žádné práci, ale chtěl jsem po mnoha letech
vytvořit PDF soubor z něhož jsem měl jen DVI a k tomu jsem potřeboval
mít ten soubor, který se mi bůhví z jakého důvodu z kompilačního
adresáře někam vytratil.
Každopádně díky za ochotu ...
Zdraví Jaroslav Hajtmar