[cstex] plaincad - shanka po souboru...

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Wed Nov 26 07:59:25 CET 2014

Zdravim,

skuste do google napisat: palincad.tex

Mne to ponuklo aj subor. Pravda neviem, ci to bude aj fungovat, je to vlastne latexove makro PICTURE "prepisane" do plainu. Aj ja som ho davno 1-2 krat pouzil, ale neviem ho najst na svojom PC.

S pozdravom,
Ladislav Bitto

----- Pôvodná správa -----Od: Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>Komu: csTeX at cs.felk.cvut.czOdoslané: Tue, 25 Nov 2014 20:57:38 +0100 (CET)Predmet: [cstex] plaincad - shanka po souboru...

Dobrý den.Kdysi jsem pro nějakou svoji práci vytvořil něco co využívalo soubor plaincad.tex.Umožňovalo to vytvářet jednoduchou grafiku a pozicovat ji na obrazovce...Nemáte někdo tušení, kde by se to dalo stáhnout? Někde jsem ten soubor pozbyl ...

Díky a jsem s pozdravem ...Jaroslav Hajtmar