[cstex] dotaz s omluvou

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Fri May 2 11:51:23 CEST 2014

Dobrý den.
Binárka z uvedené adresy jede bez problému* i ve 64bitových WIndows 8.
Pr(íkaz csindex.exe -h dá potr(ebnou nápove(du. Ta je ale nepr(esná,
program o sobe( ner(íká, z(e umí i kódování cp1250. Autor binárky Jir(í
Kosek to asi opomenul zme(nit. Nevím, zda ne(které kódování vypadlo nebo
je cp1250 navíc.
Takz(e základní spous(te(ní ve windows (pokud je pouz(ito toto kódování
c(es(tiny) je
csindex.exe -z CP1250 soubor.idx.

Zdraví
     Jaromír Kuben