[cstex] dotaz s omluvou

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu May 1 18:42:33 CEST 2014

Nasel jsem ho na http://www.kosek.cz/tex/
Pokud jde o Windows 7, jde o to, jakym kompilatorem byl csindex.exe
prelozen. Pokud je 16bitovy, pak posledni verze, kde funguje, jsou Windows
XP. Pocinaje Windows Vista nejsou 16bitove aplikace podporovany. Protoze
jsou v baliku i zdrojaky, melo by byt postacujici, kdyby byly zkompilovany
napr. kompilatorem mingw. Bohuzel jej momentalne nemam funkcni.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/