[cstex] ceska klavesnice nepratelska k TeXu

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Wed Mar 19 07:44:20 CET 2014

Dobrý den.

Je to tak, je tam i rovnítko a plus, jak jsem časem zjistil.
S alt_gr je tam `, ´ a ˝ na 7, 9 a 0 + mezera.

Ale nedovedu si představit, že bych takhle psal rozsáhlejší matematický
(i nematematický) text. Klávesnice p. Wagnera v OS/2 resp. eCS je něco
úplně jiného. A hlavně je po více než 15 letech zafixovaná. Ale protože
se asi budu muset také přesunout do Windows (nové binárky v eCS bohužel
nikdy nebudou), budu to muset také nějak řešit. Takže tahle diskuse mi
přišla vhod.
Zdraví
     Jaromír Kuben