[cstex] OT: Tip na pdf tool pro Windows

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Jun 26 20:38:22 CEST 2014

Dobrý den.
Díky všem za reakci a inspiraci. Voláním programu pdftk v dávkovém
souboru se mi podařilo dosáhnout toho, čeho jsem chtěl.
Dávka projde rekurzivně adresářovou strukturu, vyhledá v jednotlivých
podadresářích všechny pdf soubory a ty pospojuje do jednoho souboru
(merred_directoryname.pdf) a následně spočítá počty stránek v těchto
spojených pdf souborech, přičemž informace o počtech stránek zapíše do
souboru NumberOfPages.txt

Vzhledem k tomu, že vím, že občas někdo hledá informace v archivech
konference, tak přikládám ukázku své dávky, snad se to někdy bude aspoň
pro inspiraci hodit:

FOR /R "c:\TempOutOfTemp\00-temp\test_pdftk\" %%G in (.) DO (
  Pushd %%G
      pdftk *.pdf cat output
c:\TempOutOfTemp\00-temp\test_pdftk\merged_%%~nxG.pdf
      echo merged_%%~nxG.pdf >>
c:\TempOutOfTemp\00-temp\test_pdftk\NumberOfPages.txt
     pdftk c:\TempOutOfTemp\00-temp\test_pdftk\merged_%%~nxG.pdf
dump_data |find "NumberOfPages" >>
c:\TempOutOfTemp\00-temp\test_pdftk\NumberOfPages.txt
  Popd )

Linuxáři mají asi v tomto daleko větší možnosti - na internetu lze
dohledat spoustu linuxových řešení...

Všechny v tento předprázdninový (předdovolenkový) čas moc zdravím a
ještě jednou díky za nakopnutí.

Jaroslav Hajtmar