[cstex] OT: Tip na pdf tool pro Windows

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Thu Jun 26 11:58:28 CEST 2014

Zdravím v konfeře,

již dlouho k tomuto účelu používám(e) (free) PdfTK (server) - http://www.pdflabs.com/docs/pdftk-cli-examples

Sestavení command line parametrů mi ze začátku nepřišlo tolik intuitivní, ale nakonec se to podařilo.

@Jarda:

Pokud bys během spojování do .pdf potřeboval dělat i "extra kousky" (= otáčení, zmenšování a nějaké filtrování), klidně bych použil ConTeXt a jeho \pagefigure (pokud už nepřidává 1 mm) (jinak \startTeXpage ...) ve spojení s Luou, kde by sis nadefinoval požadované "extra kousky" do nějaké tabulky v závislosti na vstupních .pdf.

Zdravím

Lukáš

--
Ing. Lukáš Procházka [mailto:LPr at pontex.cz]