[cstex] vlna pro luaTeX (a luaLaTeX)

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Thu Jan 16 08:07:28 CET 2014

Dobrý den.

To je určitě potěšitelná zpráva. Na prosincové valné hromadě CSTUGu jsem
zvažoval navržení grantu přesně na tohle (ze zištných důvodů, chtěl bych
přejít na lualatex a vlna.sty by mi velmi chyběl). Ale nebylo jasné, zda
by se našel řešitel.

Každopádně držím palce, abyste to úspěšně dotáhl do konce a balíček se
co nejdřív mohl zařadit do distribuce TeX Live.

Pokud jde o slovenštinu, jsem přesvědčen, že to bude úplně stejné jako v
češtině. Nicméně nějaký znalý Slovák by to mohl pro jistotu potvrdit.

Zdraví
      Jaromír Kuben