[cstex] Odložená sazba

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Jan 13 00:47:38 CET 2014

Treba takto?

S pozdravem

Robert Marik

\documentclass{article}

\usepackage{multido}
\begin{document}

\newcount\cislo

\long\def\zadani#1\reseni#2\par
{\global\advance\cislo by 1
\expandafter\gdef\csname zadani\the\cislo\endcsname{#1}%
\expandafter\gdef\csname reseni\the\cislo\endcsname{#2}%
}

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\zadani Prvni priklad \dots \reseni $\infty$

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\zadani Druhy priklad

Dalsi odstavec ve druhem priklade
\reseni 3

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\zadani Priklad 3 \reseni \dots

\section{Priklady}
\begin{enumerate}
\Multido{\i=1+1}{3}{\item \csname zadani\i\endcsname}
\end{enumerate}

\section{Reseni}
\begin{enumerate}
\Multido{\i=1+1}{3}{\item \csname reseni\i\endcsname}
\end{enumerate}

\end{document}