[cstex] OT: cstocs2 nebo alternativa ...

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Tue Feb 4 10:50:17 CET 2014

Dňa 3.2.2014 23:40 Jaroslav Hajtmar wrote / napísal(a):
> Dobrý den.
> Omlouvám se za off-topic, ale snad mi někdo poradí...
> Narazil jsem při hledávání starších zdrojáků na problém s konverzído
> jiného kódování. Přiznám se, že jsem to už delší dobu neřešil, protože
> můj editor PSPAD to řeší automaticky. V tuto chvíli mám ale nějaké
> staré soubory s nějakou pošahanou češtinou (ani nevím jakého kódování)
> a nevím jak je rozumně zkonvertovat. Kdysi jsem používal cstocs2, ale
> momentálně mi nejde na mých 64bitových Win7 spustit - hlásí problém s
> kompatibilitou.
> [...]
zdravim,
ja momentalne pouzivam FAR commander
http://www.farmanager.com/download.php
(free open source- velke mnozstvo pluginov na rozne veci), ktory ma
interny editor a ten dokaze bez problemov prekodovavat subory (daju sa
tam urobit aj automaticke makra). Pouzivam ho aj pod win7 (64bit) aj pod
win 8,
mala by existovat aj verzia pre linux
Staci do pamatovej schranky (ctrl C) nabrat dany text, prepnut kodovanie
a opat ho vlozit (ctrl V) - text sa sam prekoduje a funguje to aj z
inych casti win (napr. notepad, aj z "wordu"). Pre mensi pocet suborov
to postaci, pre vacsi treba urobit makro.

beerb