[cstex] OT: cstocs2 nebo alternativa ...

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Tue Feb 4 00:32:23 CET 2014

Zdravím!

Cstocs je, paměť-li mne neklame, perlovský modul, takže je především
nutno mít nainstalován Perl pro příslušnou verzi woknous. Na samotné
zjištění aktuálního kódování češtiny používám dosud někdy program enca
<https://github.com/nijel/enca>, na Win7 by snad mělo být lze jej
zkompilovat a pustit alespoň pod Cygwinem. Online je na detekci k
disposici projekt chared <http://nlp.fi.muni.cz/projects/chared/>. Pro
konverzi lze použít iconv i na woknous, dle wiki
<http://en.wikipedia.org/wiki/Iconv> jak pod Cygwinem tak nativně
(win_iconv.exe). Pod Cygwinem už jsem to asi někdy použil, ale tu
nativní verzi určitě nikdy, tedy za nic neručím. ;-)

Marcel Svitalský