[cstex] Ořezové značky

Viktor Pavliska viktor.pavliska at gmail.com
Mon Feb 3 14:48:45 CET 2014

Dobrý den,

potřeboval bych vysázet do mřížky 4x6 24 stejně velkých obrázků tak, aby se to líbilo a dobře dělalo lidem v tiskárně, kde by mi je vytiskli a ořezali. Řekli mi, že mezi obrázky mám mít mezery (neřekli přesně jak velké, takže "přiměřeně") a ještě ořezové značky, podle kterých se bude řezat. Máte s tím někdo zkušenosti? Co jsem zatím našel se týkalo ořezových značek pro celý dokument, ale já bych je potřeboval pro celou mřížku, tedy abych jako výstup dostal 24 kartiček.

Děkuji, Viktor