[cstex] encTeX a URL balik

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Aug 13 11:41:58 CEST 2014

On Wed, 30 Jul 2014, Zdenek Wagner wrote:

> ... A problém encTeXu
> přichází i při použití balíčku url, který je načítán balíčkem
> hyperref. Příčina i náprava je vysvětlena v popisu balíčku encxvlna.

Dobrý den,

chtěl bych oznámit, že po dotazu na stackexchange

http://tex.stackexchange.com/questions/191002/csplain-and-url-package-not-working-with-pdftex

jsem se nad problémem encTeXu zamyslel a chybu opravil. Chyba a její
řešení jsou podrobně popsány v souboru enctex.patch-jul2014, který jsem
zařadil do balíčku encTeXu dne 30. července poté, co mi Karl Berry
potvrdil, že záplatu použije a opraví tím aktuální verzi pdfTeXu.

Zdravím

Petr Olšák