[cstex] TeX pro pragmatiky dokoncen, hledam dobrovolniky na korektury

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Aug 4 15:50:33 CEST 2014

Vážení přátelé TeXu,

chtěl bych Vám oznámit, že jsem dokončil knížtičku TeX pro pragmatiky.
Text je dostupný na

    http://petr.olsak.net/tpp.html

Knížka je určená pro lidi, kterým se jeví TeXbook naruby příliš podrobný,
ale chtějí rychle proniknout do tajů TeXu, plainTeXu, csplainu a OPmac.

Ozval se nakladatel, který by měl zájem to vydat v papírové podobě (stejný
nakladatel, jako v případě TBN) a vydání by proběhlo nějak ve spolupráci s
CSTUGem. Toto je ale zatím v počátcích jednání, proto nechci rozepisovat
podrobnosti.

V každém případě si vzpomínám, že pro mě bylo před patnácti lety velmi
příjemné, když se na můj text TBN vrhli dobrovolníci a udělali mi v tom
před papírovým vydáním korektury. Proto Vás tímto prosím: máte-li zájem,
čas a ochotu, ozvěte se mi na emailu a dohodneme korektury. Uvítám zejména
pohled lidí méně zasvěcených do TeXu, protože pro takové lidi je text
určený. Ale i odborníci na TeX mi v tom jistě mohou vychytat
nesrovnalosti.

Tento text jsem inzeroval v nehotovém stavu už asi před rokem a dostal
jsem na základě tehdejšího oznámení korektury od Pavla Satrapy a Karola
Bujačka. Za tyto korektury děkuji. Ovšem ani ostatním korektorům nemohu
asi slíbit nic více než uveřejnění poděkování někde na webové stránce nebo
v textu. Chcete-li vydělávat peníze, je třeba dělat něco jiného...

Zdravím

Petr Olšák