[cstex] opmac-bib: Zpracovani .bib souboru primo v TeXu bez bibTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 23 16:21:52 CEST 2014

Dobrý den.
Když si vzpomenu, jak jsem před pár lety zápasil s bibliografií v
ConTeXtu a nakonec si musel víceméně oficiální podporu sazby
bibliografie stejně vyřešit ve vlastní režii, tak docela plainistům závidím.
Pro mne je to docela důležitá informace, protože mne čím dál víc láká na
nějaký větší projekt použit plain s OPmac. Když jsem před časem zkoušel
s OPmac experimentovat, tak se mi přímočarost a jednoduchost práce s
OPmac velmi líbila.
Oceňuji dobrou práci..
Zdraví J.Hajtmar