[cstex] posunutie vlozenych pdf stran k okrajom

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Sep 18 17:28:26 CEST 2013

To se dá celkem jednoduše vyexperimentovat. Po zapnutí
\pdfcompresslevel=0 vznikne PDF bez komprese, které lze prohlížet v
textovém editoru. Pak stačí použít jen \pdfrefximage a podívat se,
jestli tam je něco vloženo. Je dobré pro vkládání použít PDF, který
byl také vytvořen s \pdfcompresslevel=0, aby ve výsledném souboru
nebylo nečitelné smetí.

Dne 18. září 2013 17:21 Jaromír Kuben <jaromir.kuben at unob.cz> napsal(a):
> Dobrý den.

>>> pdf

> Nicméně já jsem tomu rozuměl tak jako pan Mikulík. Petr Olšák píše, že
> příkaz \pdfximage vloží data obrázku do výstupního PDF. Pak by se velikost
> souboru musela změnit, i když by obrázek nebyl ani jednou zobrazen příkazem
> \pdfrefximage. Vypadá to tedy, že se načte do paměti a do souboru je
> přemístěn až po prvním zobrazení. Případná další zobrazení ho už pak znovu
> nepřesouvají. Nebo je to ještě nějak jinak? Rozhodně by mne to zajímalo, jak
> přesně to funguje a kdy vlastně dojde k přesunutí dat obrázku do souboru, je
> [...]

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/