[cstex] nefunkcnost propojeni cstex@ s news

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Sep 12 14:05:38 CEST 2013

Znova opakuji: Google (tentokrát) za to nemůže. Je to problém šíření zpráv
ve skupinách news.

S problémem úzce související informaci jsem nalezl na:

   http://forum.root.cz/index.php?topic=6128.0

přitom je skutečně pravdivá i ta noticka o snížené pracovní angažovanosti
admina na FEL ČVUT.

Zdravím

Petr Olšák