[cstex] nefunkcnost propojeni cstex@ s news

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Sep 12 13:06:23 CEST 2013

Dne 12. září 2013 12:46 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Vážení,
>
> nedávno jsem zde upozorňoval na nefunkční propojení tohoto diskusního listu
> cstex s tím, co je vidět na stránkách groups.google.com. Ovšem další
> zkušenost (viz níže) spíš naznačuje, že Google za to nemůže. Je zde koktavé
> rozhraní oběma směry mezi tímto listem (coby klasickým emailovým listem) a
> news. Protože jsem nikdy nepochopil, jak ty news fungují, nejsem schopen k
> tomu říci nic bližšího. Je-li někdo v této oblasti technicky více vzdělán,
> možná by mohl pomoci. Obrátím se také na správce tohoto listu s dotazem...

Je také možné, že to požírá nějaký antispamový filtr. Potíž je v tom,
že chyby v googlovských produktech smí nahlásit pouze osoba, která má
účet u google (ten mám), ale navíc ještě splňuje řadu dalších
omezujících podmínek (ty nesplňuju), takže odhalení příčiny nemusí být
snadné. Zatím se nabídl dobrovolník, který by nainstaloval fórum s
obousměrnou vazbou na emailový list, s nímž má zkušenosti, jen musí
dodělat nějakou svoji urgentní práci. Tohle vypadá jako schůdné
řešení.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/