[cstex] cstex.org

Adam Purkrt adam at purkrt.net
Wed Sep 11 07:56:45 CEST 2013

Dovolil bych si skorocitát z mého pondělního setkání s Petrem Olšákem
a několik pozorování:

- www.cstug.cz emesis genes

- existuje nejméně jeden člověk, který má k TeXu vztah a na akci
CSTUGu nikdy nebyl, ani se tam nechystá

- mailová konference je ok, netřeba znovuvymýšlet kolo - jisté
drobnosti ohledně ušetření jednoho podle mě zbytečného klepnutí myši
jsem napsal P. Olšákovi

- hodilo by se možná cosi jako stackoverflow pro tex v češtině

Pěkný den přeje

Adam Purkrt
stáří +- jako TeX samotný

PS: Já sem byl třikrát v Americe, zabejval sem se ježděnim po světě.
Zkoumal sem tam ty otázky, jak voni to dělaji, prostě jim tam
prezident v tom Washingtonu po Pennsylvania ave. jezdí v železnym koni
a kolem něj těch železnejch koní dalších asi třicet a pak ještě na
takovejch železnejch bojlerech tam před nim jezdili. Z bezpečnostního
hlediska kravina. Sekne sebou jeden a celá entourage stojí. Asi by bez
auta neobstál.

Second service: Šel jsem dvacet let od počátku prosince 1989 od Penn.
ave 1600 ke kupoli, koukám že tam mají jistého Pershinga. Policie
zastavila dopravu. Kolem projel Obama s celou reklamou na spalovací
motor, i doma takhle jezdí. Kus dál byla Ronald Reagan library. Ač se
mi Freedom Tower líbí, je škoda, že Twins nepostavili znova. Chtěl
jsem na nich stát. Možná i proto jsem ve Stanfordu propukl v pláč.