[cstex] ConTeXt - české řazení rejstříku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Oct 12 22:36:26 CEST 2013

Dobrý den.
Na úvod podotýkám, že nemám s tvorbou českých indexů v ConTeXtu
praktické zkušenosti ale:

Zkoušel jsem to řazení a asi bude nějaká chyba v souboru sort-lan.lua
(můj tip, ale může to být i jinde...) ...
Malé písmeno "ch" to řadí správně, ale velké "Ch" to zařadí pod písmeno
C...
Zkoušel jsem trochu experimentovat a hacknout sort-lan.lua, ale
nepodařilo se mi docílit kýženého efektu.
Asi by chtělo upozornit na chybu do konference ntg-context at ntg.nl ... a
vývojáři to dají do pořádku.
Níže uvádím komplexnější příklad s ukázkou špatně zaindexovaného slova
Chrudim...
Asi se chce připravit na vysvětlení jaké je správné pořadí CH, Ch, ch ??
?nebo se CH vůbec nepíše?? Viděl jsem v souboru sort-lan.lua používat
CH, což podle mne není správné (opravte mne ...) ....

Zdraví
Jaroslav Hajtmar

PS: pokud nejste v konferenci [NTG] zaregistrovám, pošlete mi, prosím,
formulaci dotazu (nejlépe v ENG) a já to tam pošlu .. J.H.

\mainlanguage[cz]

\starttext

\index{astma}astma,
\index{ástma}ástma,